چه درمان خوب برای PKD با سطح کراتینین بالا است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان خوب برای PKD با سطح کراتینین بالا است

چه درمان خوب برای بیمار PKD با سطح کراتینین بالا است؟ به نظر می رسد که دکورتیکاسیون و پاراسنتز در این دو محیط برای درمان کیست هستند، اما آنها بهترین درمان برای بیمار PKD است.
چرا ما دکورتیکاسیون و پاراسنتز به بیمار توصیه نمی PKD؟
همانطور که به آن کیست که در خارجی از کلیه رشد می کنند، دکورتیکاسیون و پاراسنتز به نظر می رسد آسان به از بین بردن آنها. اما شکی نیست که این نوع درمان می تواند مضرات برای خود کلیه می شود وجود دارد. همچنین عفونت بسیار آسان است به رخ می دهد. کیست کوچک سریعتر رشد خواهد کرد که فشار اطراف کاهش می یابد.
همانطور که به آن کیست که در داخلی کلیه، دکورتیکاسیون و پاراسنتز رشد توصیه می شود نمی شود، این است که چون ما نمی توانیم مطمئن شوید که ما می توانیم آن کیست داخلی تعدیل. اگر عملیات شکست خورده، ما نمی توانیم انتظار چه مقدار خسارت آن را به کلیه به ارمغان می آورد.
اگر کیست های متعدد بر روی کلیه ها رشد وجود دارد، بدون توجه به این کیست ها داخلی یا خارجی هستند، ما دکورتیکاسیون و پاراسنتز توصیه نمی شود.
چه درمان خوب برای PKD با سطح کراتینین بالا است؟
شما برای بیماران مبتلا به PKD با سطح کراتینین بالا کلیه خود را در برخی از درجه آسیب دیده است اگر آنها می توانند درمان مناسب در زمان نیست، بدتر و بدتر خواهد بیماری خود می رود و در ماه می گذشته به ارومیه می رود، پس از دیالیز و پیوند کلیه خواهد بود تنها انتخاب خود است.
میکرو چینی پزشکی Osmotherapy به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی پزشکی چینی سنتی، می تواند اندازه کیست کوچک و مانع از رشد آنها را در یک راه طبیعی است. این است که می گویند، می تواند بدون ایجاد آسیب PKD بیشتر به کلیه ها را کنترل کنید.
اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان PKD، شما می توانید ایمیل ارسال و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: